Anglès a Ràdio Palafolls

Ahir un grup d’alumnes va anar a Ràdio Palafolls per tal d’enregistrar la secció que el departament d’anglès del nostre centre té dins del programa infantil Tic Tac Ring amb l’Helena Carles. Com ja sabeu, aquest espai s’emet cada matí de dimarts a divendres de 8h a 9h i l’últim quart d’hora del programa està format per contes, cançons, endevinalles i altres textos en anglès que preparen i graven els alumnes de l’ESO del centre. Els encarregats d’enregistrar la nostra secció del mes de febrer han estat els alumnes de primer de l’ESO i l’han dedicat a l’amor i a Sant Valentí. Com podeu veure s’ho van pasar genial i ho van fer fantàstic.

You did it great! Well done!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *