Activitats Setmana de la Ciència

Amb motiu de la setmana de la ciència el Departament de Ciències Experimentals va organitzar diverses activitats.
   Sustainable goose’s game: Els alumnes de 3r de l’optativa Investiguem el nostre entorn varen preparar unes proves i activitats relacionades amb el medi ambient en anglès per als alumnes de 1r d’ESO.
   El misteri del laboratori de Ciències: Alumnes de 4rt de l’optativa de Biologia i Informàtica ajuden a resoldre el misteri seguint les pistes que troben fent una dissecció virtual, analitzant una mostra al microscopi, observant el cor amb Realitat Augmentada i simulant el procés de clonació d’un ratolí.
   No és màgia és ciència: Taller d’experiments de física i química que preparen els alumnes de 4rt de l’optativa de física i química als alumnes de 2n d’ESO.
  Taller dels sentits i els enigmes per als alumnes de 3r d’ESO.
  Exposició de les cèl·lules eucariotes en 3D realitzades pels alumnes de 3r d’ESO.