Activitats de Matemàtiques a la Setmana de la Ciència

Del 12 al 16 de novembre s’ha celebrat a l’institut la Setmana de la Ciència. El Departament de Matemàtiques ha organitzat la Fase Prèvia de les Proves Cangur, que tindrà lloc al març. Els alumnes de tots els grups d’ESO s’han divertit resolent exercicis i petits enigmes d’aquestes mini-proves Cangur. Els resultats serviran per fer la selecció dels alumnes que faran la prova definitiva el proper 21 de Març en representació del nostre centre.

Una altra activitat interessant que ha realitzat el professor de matemàtiques Joaquim Ruiz amb els seus grups de primer d’ESO ha estat la construcció d’un calidoscopi, per observar les simetries de les figures.