Concurs de punts de llibre 1r ESO

Els alumnes de primer d’ESO han participat en el Concurs de Punts de Llibre. Projecte coordinat des de la matèria de Visual i Plàstica, tutoria i biblioteca del centre, per tal de fomentar el gust per la lectura i la creativitat de l’alumnat del centre.

S’han lliurat els premis als guanyadors de totes les tutories.

 

 

Xerrada de l’Institut Guttman

El passat dijous 10 de febrer, els alumnes de batxillerat van rebre la visita d’en Xavier Terrades de l’Institut Guttman. Aquestes xerrades formen part del programa de prevenció en joves “Game Over”.

GAME OVER és un programa de prevenció d’accidents de trànsit que té com a objectiu sensibilitzar els joves per tal que desenvolupin comportaments responsables, adoptin actituds de prudència i prenguin les mesures de seguretat necessàries en conduir un vehicle de motor i en practicar activitats esportives o de lleure que comportin un risc.

Projecte NeuroArt

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el projecte NeuroArt organitzat per la Universitat de Barcelona, a través de l’Institut de Neurociències i la Unitat de Cultura Científica i Innovació. En aquest projecte de divulgació científica els joves han creat representacions artístiques del sistema nerviós: estructura, funcions i plasticitat.

Aquesta és una mostra de les seves creacions:


Proves per obtenir el graduat en ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

El termini per a la presentació de sol·licituds d’inscripció a les proves per obtenir el títol d’ESO és de l’1 al 14 de febrer de 2022. Els requisits​ dels alumnes per poder presentar-se són:

  1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2020 o 2021.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2022. També hi pot concórrer l’alumne o alumna que faci els 17 anys l’any 2022 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    ​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.
  3. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.

 

Imprès de sol·licitud