Distincions PAU

El passat divendres, dia 19 de juliol es van lliurar a Barcelona les distincions de les PAU als estudiants que van obtenir una nota de 9 o superior a la fase general de les proves d’accés a la universitat.
Felicitem la Xènia Freixa, que va ser… Llegeix més»

TANCAT PER VACANCES

Us informem que el centre romandrà tancat fins el dia 2 de setembre per vacances. Qualsevol dubte o consulta es podrà fer a través del correu del centre: a8061099@xtec.cat

INFORMACIÓ INICI CURS 19-20

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el curs 19-20 s’iniciarà el dia 12 de setembre, tant per l’ESO com per a Batxillerat. Aquest primer dia es farà la rebuda dels alumnes, es lliuraran els horaris i les agendes i després els alumnes marxaran cap a casa.

Us adjuntem el full informatiu per nivell perquè pugueu consultar els horaris d’aquest primer dia de curs així com els materials bàsics.

HORARI INICI 1r ESO HORARI INICI 2n ESO
HORARI INICI 3r ESO HORARI INICI 4t ESO
HORARI INICI AULA OBERTA HORARI INICI BATXILLERAT

LLIBRES DE TEXT CURS 2019-2020

Ja podeu consultar el llistat de llibres de text pel proper curs 2019-2020.

BATXILLERAT
1r d’ESO 1r batxillerat Científic-Tecnològic
2n d’ESO 1r batxillerat Humanístic-Social
3r d’ESO 2n batxillerat Científic-Tecnològic
4t d’ESO 2n batxillerat Humanístic-Social
Aula Oberta

COMPRA DE LLIBRES ON-LINE: INSTRUCCIONS

NOU! DATA INICI VENDA ON-LINE, 3 DE JULIOL

IMPORTANT: els llibres de 1r i 3r de Geografia i Història, tot i constar amb un ISBN diferent, són els mateixos que els dels cursos anteriors.

Festa de graduació de 2n batxillerat

Ja s’han graduat. La promoció de 2n de batxillerat 17-19 van celebrar ahir la seva festa de gradució al teatre del poble. Familiars, amics i professors van gaudir de la vetllada on també es van lliurar els premis de Treball de Recera II memorial Daniel López que atorga l’Ajuntament. Aquest curs les guanyadores han estat:

1r premi: Mariona Salicrú, amb el treball Anar sobre rodes. Programa de prevenció del genu valg en el doble

2n premi: Emma Serrano, amb el treball  Enough. La recuperació dels trastorns de la conducta alimentària

3r premi: Cristina Ribas, amb el treball Palafolls durant la Guerra Civil Espanyola

Enhorabona a totes tres!

Clica la imatge per veure l’àlbum de la festa