Tastets d’oficis

L’Institut Font del Ferro agraeix la col·laboració de les empreses en el projecte Tastet d’Oficis i desitja Bon Nadal.

Restaurant Trochi, C.D. Palafolls, Escola Mas Prats, Escola Les Ferreries, Casal de Joves Can Batlle, Hair Sallon Tania Ayllón, Consergeria IFdF, Brigada Lampistes, Peluquería Martín Ruiz, AutoPalafolls, Llibreria Colors, NG veterinaris, Club d’atletisme i menjador Insigne.

Acabem el trimestre

Ahir, l’equip de l’AMPA va convidar els alumnes i professors a un vermut per acomiadar el trimestre i rebre les vacances de Nadal amb moltes ganes. Els alumnes també van poder gaudir d’un concert al gimnàs en el que alguns d’ells van demostrar el seu talent musical. Moltes gràcies i bones Festes!

Bones Festes!!

La comunitat educativa de l’Institut Font del Ferro us desitja unes festes plenes de joia i que l’any nou ens porti tot allò que desitgem i ens fa feliços.
TANQUEM PER VACANCES!!
ENS RETROBEM EL DIA 8 DE GENER A LES 8 DEL MATÍ !!

Guanyadors I Concurs de relats de ciència ficció

Ja tenim els guanyadors del I Concurs de relats de ciència ficció. El departament de Llengua castellana ha valorat l’originalitat del relat i la seva correcta redacció.

Els guanyadors i guanyadores  són: Laia Roda, Carme Lobato, Àlex Manzaneda, Laura Méndez, Hanna Ponsa, Maria Sanz, Lidia Bermúdez, Hugo López, Adrià Hidalgo, Arnau Pérez, Pau Àngel, Martina Laguarda, öscar Seijas i Unai Muñoz. Enhorabona a tots.

Els guanyadors podran gaudir d’una entrada per anar al cinema.

Carol Singing 2018

Us convidem a la cantata de nadales que els alumnes de 1r d’ESO faran juntament amb els alumnes de 6è de les escoles de primària del poble. L’acte es realitzarà el proper dilluns, dia 17 de desembre, a partir de les 11’30 a la Plaça Poppi. No hi falteu!

Resultats de les votacions de les eleccions al Consell Escolar

SECTOR PARES, MARES I TUTORS

Antonio Barriga Bastida 11
Inmaculada Ortega Carrasco 4