Tasques acadèmiques setmana 11: del 2 al 5 de juny

Aquesta setmana, com dilluns 1 és festa de lliure disposició, trobareu tasques de la meitat de matèries. Aprofiteu per posar-vos al dia i lliurar alguna tasca endarrerida, si és el cas. La propera setmana tindreu la resta de matèries.

Aquí teniu les tasques que cal de fer aquesta setmana:

1r ESO

1r ESO A 1r ESO B 1r ESO C 1r ESO D 1r ESO E 1r ESO F

2n ESO

2n ESO A 2n ESO B 2n ESO C 2n ESO D 2n ESO E 2n ESO F

3r ESO

3r ESO A 3r ESO B 3r ESO C 3r ESO D 3r ESO E

4t ESO

4t ESO A 4t ESO B 4t ESO C AULA OBERTA

BATXILLERAT

1r BAT A 1r BAT B 2n BAT A 2n BAT B

Els alumnes amb Plans individualitzats rebran personalitzadament la tasca al correu electrònic del pare o mare com cada setmana.

Orientació acadèmica. Xerrada on line “Sé de què vull treballar però no sé què haig d’estudiar!

INSCRIPCIÓ A LA XERRADA

ACCÉS A LA XERRADA PER ZOOM

ID de la reunió: 865 2616 5772
Contrasenya: 731672

Objectius de la xerrada

Que els jove coneguin:

• Com és el mercat de treball acuii per què és necessari conèixer les pròpies competències.
  •  Recursos i tècniques per identificar i desenvolupar les competències.

Continguts

• Desmuntar creences sobre el mercat de treball en general i les empreses en particular.
  • Sectors econòmics i ocupació
  • Accés al mercat laboral.
  • Què són les competències? Quines són les més demandades avui?

Metodologia

Xerrada dinàmica a partir de la formulació de preguntes, anàlisi de creences, exposició d’exemples, visionat de vídeo, etc.

Inscripcions a: www.palafolls.cat

Llista amb el barem provisional ESO

En el següent enllaç hi trobareu la llista provisional baremada dels alumnes admesos per al curs 2020-21.

S’ha detectat una incidència en el llistat de barem provisional que fa que alguns alumnes que tenen la sol·licitud validada no surtin en aquest quan coincideix que hi ha un altre alumne, que té el mateix codi anonimitzat de sol·licitud, que ha demanat en mateix ensenyament i nivell.

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades.

Informe barem provisional

Criteris i calendari de recuperacions trimestres pendents

Benvolgudes famílies,

Ja podeu accedir als criteris i calendari que el centre i els equips docents han establert per poder organitzar de  la millor manera possible les recuperacions de trimestres pendents.

Per accedir als dossiers de recuperació cal fer-ho sempre amb el correu de centre de l’alumne/a.

Documents relacionats:

*Els alumnes amb plans individualitzats rebran el material o dossier per recuperar al correu electrònic del pare/mare.

1r ESO Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
2n ESO Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
3r ESO Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
4t ESO  Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
AULA OBERTA Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
1r BATXILLERAT. Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents
2n BATXILLERAT.  Criteris i calendari recuperacions trimestres pendents

NOVA DATA: PROVES ANUALS PER COMPLETAR ELS ENSENYAMENTS D’ESO

Dimecres 3  i dijous 4 de juny es realitzaran les proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO, ajornades al març per la situació sanitària.

Les proves es faran presencials al centre.

Caldrà que les persones admeses portin el material de protecció individual per tal de realitzar les proves amb les garanties sanitàries (mascareta, guants, material per escriure propi)

NOU: CALENDARI DE LES PROVES

LLISTAT D’ADMESOS I EXCLOSOS