Proves anuals per completar els ensenyaments d’ESO

Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria, per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa. Aquest curs aquest és el calendari:

Termini de presentació de sol·licituds: de l’1 al 14 de febrer

NOU: Calendari de les proves

NOU: Llista d’admesos i exclosos

Termini de presentació de reclamacions a les llistes d’admesos i exclosos: Del 5 al 7 de març de 2019

Realització de les proves: Durant el mes de març

PUBLICACIÓ DELS CONTINGUTS I CRITERIS D’AVALUACIÓ DE LES PROVES: DOCUMENT

TOTA LA INFORMACIÓ AL WEB DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ

REUNIÓ INFORMATIVA DELS EXÀMENS OFICIALS DE CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH

Enguany el nostre centre torna a oferir als seus alumnes la possibilitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge Assessment English a través de l’institut.

Tal i com ja vam fer el curs passat, hem  programat una reunió informativa dels exàmens KET/PET/FCE (for Schools) i Advanced de Cambridge Assessment English pel proper dilluns 18 de febrer a les 17.30h a la biblioteca de l’institut.

Aquesta reunió informativa de la mà de Tara Tierney, directora dels exàmens de Cambridge a Merit School, té com a objectiu donar a conèixer millor aquest tipus proves a les famílies interessades i informar dels nombrosos avantatges que té el fet de realitzar-les  a través del nostre centre. Pensem que la realització d’aquests exàmens està plenament d’acord amb el projecte lingüístic del nostre institut, i que contribuirà a un millor coneixement i domini de la llengua anglesa per part dels seus fills i filles.

Anglès a Ràdio Palafolls

Ahir un grup d’alumnes va anar a Ràdio Palafolls per tal d’enregistrar la secció que el departament d’anglès del nostre centre té dins del programa infantil Tic Tac Ring amb l’Helena Carles. Com ja sabeu, aquest espai s’emet cada matí de dimarts a divendres de 8h a 9h i l’últim quart d’hora del programa està format per contes, cançons, endevinalles i altres textos en anglès que preparen i graven els alumnes de l’ESO del centre. Els encarregats d’enregistrar la nostra secció del mes de febrer han estat els alumnes de primer de l’ESO i l’han dedicat a l’amor i a Sant Valentí. Com podeu veure s’ho van pasar genial i ho van fer fantàstic.

You did it great! Well done!

Tastets d’oficis

L’Institut Font del Ferro agraeix la col·laboració de les empreses en el projecte Tastet d’Oficis i desitja Bon Nadal.

Restaurant Trochi, C.D. Palafolls, Escola Mas Prats, Escola Les Ferreries, Casal de Joves Can Batlle, Hair Sallon Tania Ayllón, Consergeria IFdF, Brigada Lampistes, Peluquería Martín Ruiz, AutoPalafolls, Llibreria Colors, NG veterinaris, Club d’atletisme i menjador Insigne.

Acabem el trimestre

Ahir, l’equip de l’AMPA va convidar els alumnes i professors a un vermut per acomiadar el trimestre i rebre les vacances de Nadal amb moltes ganes. Els alumnes també van poder gaudir d’un concert al gimnàs en el que alguns d’ells van demostrar el seu talent musical. Moltes gràcies i bones Festes!

Bones Festes!!

La comunitat educativa de l’Institut Font del Ferro us desitja unes festes plenes de joia i que l’any nou ens porti tot allò que desitgem i ens fa feliços.
TANQUEM PER VACANCES!!
ENS RETROBEM EL DIA 8 DE GENER A LES 8 DEL MATÍ !!

Guanyadors I Concurs de relats de ciència ficció

Ja tenim els guanyadors del I Concurs de relats de ciència ficció. El departament de Llengua castellana ha valorat l’originalitat del relat i la seva correcta redacció.

Els guanyadors i guanyadores  són: Laia Roda, Carme Lobato, Àlex Manzaneda, Laura Méndez, Hanna Ponsa, Maria Sanz, Lidia Bermúdez, Hugo López, Adrià Hidalgo, Arnau Pérez, Pau Àngel, Martina Laguarda, öscar Seijas i Unai Muñoz. Enhorabona a tots.

Els guanyadors podran gaudir d’una entrada per anar al cinema.