CORAL: preparem la UAP 2019

Comencem els assajos per preparar les cançons. Aquest any, el musical està basat en la història de “Brundibar”, de Hans Krása. Si voleu més informació, podeu llegir l’article d’EL PAÍS  on parla de l’estrena d’aquest obra al Teatro Real de Madrid: https://elpais.com/cultura/2016/04/01/actualidad/1459520737_981021.html

Serà imprescindible assistir-hi a tots els assajos:

6 de Novembre, 20 de Novembre, 27 de Novembre i 2 sessions més al gener de 2019.

Si us voleu apuntar, comuniqueu-ho a les professores de música.

Beques Fundació Amancio Ortega

Ja està obert el plaç per sol·licitar les beques de la Fundació Amancio Ortega i s’ha informat als nostres alumnes de 4t d’ESO de la possibilitat d’accedir-hi. Es tracta de 300 beques als Estats Units i 300 al Canadà per alumnes de 4t d’ESO que hagin obtingut una nota mitja mínima de 7 a 3r d’ESO i una nota mínima de 8 a la matèria de llengua anglesa a 3r d’ESO. A més a més, l’alumnat interessat ha de tenir DNI o passaport espanyol i no ha d’haver gaudit d’una experiència acadèmica semblant durant el cursos equivalents a 1r, 2n i 3r de l’ESO.

Al següent enllaç hi trobareu tota la informació:

Full informatiu sobre l’avaluació a l’ESO per a les famílies

Ja podeu consultar el full d’informació sobre l’avaluació de l’ESO que els  tutors us van presentar a les reunions d’inici de curs.

FULL INFORMATIU AVALUACIÓ ESO

____________________________________________________________________________________________________________________

ENLLAÇ A TPV

Si voleu conèixer el nou sistema de pagaments que aquest curs l’institut posarà en marxa, cliqueu AQUÍ

REUNIONS D’INICI DE CURS AMB LES FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Els dies 24 i 25 de setembre tindran lloc les reunions d’inici de curs amb els tutors de grups, on s’explicarà el calendari de curs, les normes de convivència i altres informacions importants.

Els dies i les hores seran els següents:

1r i 2n d’ESO: dilluns 24 de setembre a les 17.30 h.

3r, 4t, Aula Oberta i batxillerat: dimarts 25 de setembre a les 17.30 h.

Us hi esperem!

INICI CURS ESO I BATXILLERAT

Com ja es va informar al juny, el curs acadèmic 2018-2019 comença el dia 12 pels alumnes de la ESO i el dia 14 pels alumnes de Batxillerat.

El primer dia els tutors rebran els alumnes a la pista exterior. Les llistes dels grups classe es podran consultar al mur exterior del centre el mateix dia.

La rebuda dels diferents nivells es farà en aquest ordre:

1r ESO: dimecres 12, de 9 a 11 h.

2n ESO: dimecres 12 de 9.30 a 11 h.

3r, 4t i Aula Oberta: dimecres 12 de 10 a 11.30 h.

Batxillerat: divendres 14 d’11.30 a 13.00.

En tots els casos, els alumnes han de portar material per escriure. Se’ls lliurarà l’agenda i es farà saber l’horari del grup. No cal portar llibres. En acabat, marxaran cap a casa.

Bon inici de curs!

LLIURAMENT NOTES SETEMBRE

Dijous 6 de setembre es lliuraran els butlletins amb els resultats de les proves extraordinàries de setembre.

Els horaris i nivells seran els següents:

1r , 2n d’ESO i Aula Oberta: d’11.30 a 12.30

3r, 4t i 1r de batxillerat: de 12.30 a 13.30

Els butlletins es lliuraran a l’aula del grup classe pels tutors.

LLIBRES DE TEXT CURS 2018-19

Com ja va informar l’AMPA, aquest curs la venda de llibres serà on-line. A continuació teniu un document on s’explica com fer-ho.

Us recordem també que el dia 11 de juliol, de 10 a 13 i de 18 a 20 h.  hi haurà venda de llibres de segona mà, a la plaça del Teatre.

TUTORIAL COMPRA ON-LINE

LLISTA DE LLIBRES PER CURSOS