Llibres de text curs 2021-22

3r d’ESO 2n batxillerat Científic-Tecnològic
4t d’ESO 2n batxillerat Humanístic-Social
4t (AO)

Instruccions per a realitzar la compra online dels llibres de text (gestionat per l’AMPA amb la quota inclosa)

Per fer-se soci de l’AMPA sense la compra online dels llibres, cal fer el pagament de 15 € per transferència bancària al compte de Bankia ES4520386867256000038005 (indicar el nom i el curs de l’alumne/a)

Preinscripció batxillerat 2021-2022

English Day 2021

Avui, divendres, 28 de maig, celebrem l’English Day amb una programació variada per practicar l’anglès en un context d’ensenyament-aprenentatge ben lúdic. Entre les diverses activitats proposades trobem jocs com Who Am I?, Bingo, Board Games, Kahoots de cultura anglesa, Who wants to be a millionaire?, Lyrics training, password, taboo, jocs de l’oca gegants i un taller de dansa escocesa.

La mascota d’enguany que ha estat dissenyada per l’alumna Laura M. de 4t d’ESO D està ben present durant tota la jornada d’avui. L’alumnat guanyador del jocs s’emporta un petit record d’aquesta simpàtica cabina telefònica vermella anomenada Boxie.

A més a més, us informem que els nostres alumnes van enregistrar un programa especial de ràdio per l’English Day i que s’emetrà avui per Ràdio Palafolls a les 14h i es podrà tornar a escoltar a les 20h. Si us l’heu perdut aquest és l’enllaç

Happy English Day to all of you!

Òpera a l’aula

Els alumnes de 2n A d’ESO, en el marc de la música i l’òpera, també van poder fer una entrevista a en Guillem Batllori, un palamosí que està actuant de baríton a Alemanya.

En el moment de la connexió telemàtica els alumnes van copsar com és la vida d’un cantant d’òpera, la seva formació i les dificultats que ha tingut per assolir aquesta tasca professional.

Cal agrair i felicitar la bona predisposició dels alumnes en participar activament en aquesta activitat!

Dia Internacional contra la discriminació per Orientació Sexual i Identitat de Gènere

Avui hem realitzat una sèrie d’activitats coincidint amb el Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, per tal de promoure la igualtat d’oportunitats en el respecte a la diferencia, evitant qualsevol tipus de discriminació per motiu de gènere.

Un grup d’alumnes ha pintat un dels bancs situat al pati amb els colors de la bandera LGTBI.