Christmas Jumper Day

El proper dilluns 16 de desembre celebrem el Christmas Jumper Day a l’institut. El Jumper Day és una campanya anual de recaptació de fons al Regne Unit organitzada per la beneficència Save the Children. Per nosaltres, serà un dia per portar jerseis amb decoracions nadalenques i celebrar que les vacances de Nadal ja estan aquí!

Professors i alumnes vindran guarnits amb aquests jerseis que fins i tot podeu decorar vosaltres mateixos. Quina classe serà la més nadalenca? Us animem a participar-hi!

Sortida literària a Folgueroles

L’alumnat de primer de batxillerat de l’institut Font del Ferro visita aquest dimarts 10 de desembre la Casa Museu Verdaguer de Folgueroles (Osona).

El recorregut inclou la visita a la Casa Museu Verdaguer i a diversos indrets vinculats amb la vida i l’obra de l’autor. L’itinerari s’acaba a l’ermita de la Damunt i al jardí Brins d’espígol. La guia de la Casa Museu acompanya l’alumnat, explica i contextualitza cada lloc de la visita i recita textos del poeta.

Jacint Verdaguer va néixer a Folgueroles el 17 de maig de 1845 i va morir a Barcelona el 10 de juny de 1902. La infantesa i joventut de Mossèn Cinto van transcórrer en aquest poble de la comarca d’Osona, on va viure fins als divuit anys. A més de la casa natal del poeta, Folgueroles és un museu obert que s’estén pel territori.

Campanya solidària per la protectora de Palafolls

Com l’any passat, es farà una recollida solidària per la protectora d’animals de Palafolls.
Aquests són els articles que ens han sol·licitat:

• Frankfurts light
  • formatgets
  • lleixiu
  • sabó líquid de roba
  • sabó rentaplats
  • bosses s’escombraries normals i grans
  • sorra de gat
  • llaunes tipus gourmet per gat
  • llaunes de carn per gos

La recollida es farà fins el… Llegeix més»

Tecnologia al Tibidabo

El passat dimarts l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar l’activitat didàctica Ciència, tecnologia i medi ambient a l’entorn del Tibidabo.  Aquesta activitat consistia en  resoldre qüestions i càlculs relacionats amb el currículum de Tecnologia que més tard van comprovar-ho experimentalment   pujant a les atraccions del parc.

Bojos per la Ciència

L’alumna Sara Zarza, de primer de batxillerat A, ha estat seleccionada per participar al curs Bojos per la ciència, en la modalitat d’Economia, de la Fundació Catalunya La Pedrera.

L’enhorabona a la Sara per haver estat seleccionada entre un gran nombre d’estudiants inscrits de tot Catalunya, tots ells amb unes capacitats extraordinàries per a les ciències.