“Walking Tours”

Aquest dijous els alumnes de 4t F hem dut a terme el projecte “Walking Tours” que feia dies que preparàvem. És un projecte conjunt d’educació física i anglès en el qual hem planificat una ruta guiada per Palafolls per a un grup de turistes i els hem explicat les atraccions més destacades i els llocs en els quals menjar i allotjar-se. Tot en anglès!

També hem preparat unes infografies amb un programa de disseny gràfic. Aquests “walking tours” acostumen a ser gratuïts i si agraden, els turistes donen la voluntat. Així doncs, què us ha semblat? 😉

Aprenem a ballar el Tinikling

Des de l’àmbit d’Educació Física i concretament dins la dimensió d’expressió corporal, els alumnes de 4t F han après a ballar una dansa tradicional filipina anomenada Tinikling.

Si en voleu aprendre, mireu el tutorial que ens han preparat.

Us caldrà molta coordinació!

Let’s Clean Up Europe

Avui el nostre centre dins les accions que portem a terme com Escola Verda, ens hem unit a la iniciativa “Let’s Clean Up Europe” que organitza l’Agència Catalana de Residus i amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la protecció del medi ambient i els problemes dels residus i la netedat, per tal de reduir el volum generat i ser conscients del nostre comportament.

Amb un grup d’alumnes de 4t d’ESO hem fet neteja d’una zona molt propera al centre i camí habitual per a nosaltres, el Torrent de la Burgada. S’han recollit a prop de 85 kg de residus de tot tipus.

El millor residu és aquell que no es genera !!!

Preinscripció batxillerat 2021-2022

• Oferta inicial: 7 de maig
  • Presentació de sol·licituds (electròniques o de suport informàtic): de l’11 al 17 de maig de 2021
  • Presentació de documentació: Fins el 18 de maig de 2021
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 8 de juny de 2021
  • Presentació de reclamacions : del 9 al 15 de juny de 2021
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 18 de juny de 2021
  • Llista ordenada: 23 de juny de 2021
  • Publicació de les llistes d’assignació i llista d’espera: 9 de juliol

No cal que presentin sol·licitud de preinscripció l’alumnat que ha estat matriculat a 4t d’ESO al nostre centre.

Si teniu cap dubte o pregunta podeu contactar amb nosaltres a través de l’e-mail secretaria@institutfontdelferro.cat o al telèfon 937652223 en horari de 09:00 a 14:00 h de dilluns a divendres.

Jornada de portes obertes (virtual): 10 de maig de 2021, a les 17:30 hores. Per participar-hi cal que us inscriviu a la sessió clicant al botó que trobareu a continuació.L’accés a la sessió es facilitarà uns dies abans de la data de la jornada.

La preinscripció escolar al batxillerat