Estades d’alumnat de l’Ins Narcís Monturiol a l’estranger amb AFS

Com ja sabeu, l’ins Narcís Monturiol és centre col.laborador d’AFS i per això, els nostres alumnes tenen la possibilitat de participar en estades de tres mesos o d’un curs escolar en un altre país, subvencionades econòmicament i que els ofereixen la possibilitat de viure amb una família local i anar a classe en un institut de la ciutat. Aquí teniu l’experiència de la Tanit que us anima a participar-hi!

Hola, sóc la Tanit i vaig estar un any d’intercanvi als Països Baixos amb AFS. Ara que ja fa uns mesos que he tornat, puc dir que ha sigut una experiència única i inoblidable, tot i que al principi va ser una mica dur perquè estava lluny de casa i no parlava l’idioma del país. Vaig estar vivint amb dues famílies holandeses de les que en tinc un molt bon record, em vaig convertir en una més de la família. A través d’AFS  fèiem trobades amb tots els estudiants que estaven a Holanda com jo. Allà vaig conèixer a gent de tot el món i vaig fer dos de les meves millors amigues, de Turquia i del Brasil, a les que estic segura que algun dia visitaré. Al final, a part de millorar el meu anglès i aprendre holandès, sincerament, el més important és que ha estat una experiència que m’ha fet madurar molt i m’ha obert la ment perquè he conviscut amb gent de diferents cultures. Així que ho recomano moltíssim a tothom!!