L’institut

L’Institut Narcís Monturiol situat al districte d’Horta-Guinardó és un centre relativament petit: s’imparteix els estudis d’ESO i Batxillerat:
Dues línies per a cada grup de l’ESO amb diferents estratègies organitzatives.
Dos grups de 1r de Batxillerat i dos grups de 2n de Batxillerat, de les modalitats: científico-tecnològica, ciències de la natura i la salut, humanitats i ciències socials.
La plantilla actual és de 40 docents i 6 persones en administració i serveis.
Aquestes dimensions tan abastables fan que el coneixement entre tot l’àmbit educatiu sigui possible i faciliten la coordinació del professorat i la relació d’aquest amb l’alumnat, ja que el tracte és més directe i més personalitzat. En definitiva, la implicació de tothom amb el Centre és més gran.

Aquesta secció pot contenir totes les pàgines necessàries per a oferir una descripció general de l’institut: ubicació, història, instal·lacions, equip docent, consell escolar, pla de qualitat, calendari, salut, informacions pràctiques, normativa…

En la maqueta inicial s’inclouen algunes d’aquestes pàgines amb contingut simulat. L’administrador/a pot editar-les, eliminar-les o crear-ne de noves des del tauler. És important que a la caixa Atributs de la pàgina hi consti com a pare/mare la pàgina “L’institut“, i que tinguin seleccionada la plantilla “Menú lateral“.