Comencen els entrenament de vòlei!

Com ja us vàrem informar, l’Institut Montserrat Roig i el Club Natació Terrassa (secció de vòlei) han signat un conveni de col·laboració per reforçar les activitats extraescolars de vòlei.

L’objectiu és oferir un servei de qualitat, assequible i accessible a tot l’alumnat, fomentar la pràctica esportiva i mantenir la vinculació amb l’esport i fomentar hàbits saludables.

La implicació del Club, amb la seva experiència i estructura professional, permetrà dotar l’extraescolar de rigor tècnic i de valors esportius, amb criteris d’accessibilitat, igualtat d’oportunitats i foment de valors socials i educatius.

Avui hem iniciat el primer entrenament!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>