L’INSTITUT DE MONTMELÓ PARTICIPA EN LA JORNADA SOBRE LES OPORTUNITATS LABORALS A EUROPA EN EL MARC DEL PROGRAMA ERASMUS +

El programa Erasmus + permet dur a terme un treball (amb tallers, exercicis, debats, activitats, etc.) que els mateixos grups han dissenyat. Els intercanvis permeten desenvolupar competències, augmentar la sensibilització en relació a temes socials i conèixer nous països i cultures.

L’INSTITUT DE MONTMELÓ, gaudeix del segon Projecte Erasmus+. Es tracta d’un projecte multilateral amb tres socis: Finlàndia, Alemanya i Itàlia.
Els dies 9 i 10 de març es va a dur terme una trobada telemàtica degut a la pandèmia on l’alumnat del centre INS Montmeló participant del programa Erasmus +: Career Opportunities in Europe van posar en comú amb la resta dels paísos participants les tasques realitzades pels alumnes. En el desenvolupament de la jornada es va disposar de les presentacions sobre cada un dels països i escoles participants, seguidament es va fer una presentació on s’abordava l’análisi d’aspectes relatius a l’àmbit econòmic d’Espanya i de Catalunya, (dades sobre indicadors econòmics, empreses capdavanteres, dafo, i tendències laborals).

Posteriorment es van compartir els resultats de la mostra d’un kahoot previ amb preguntes sobre qüestions d’orientació laboral, i per finalitzar la sessió els alumnes van interpretar una canço de comiat THANK YOU FOR BEING A FRIEND cancó d’ Andrew Gold.
L’alumnat català, va quedar molt satisfet de poder compartir juntament amb l’alumnat alemany, finlandès i italià (també participants) tota aquesta informació, el que va confirmar que aquest projecte és molt enriquidor perquè fomenta el contacte amb altres realitats europees. Una vegada més amb aquestes activitats educatives on l’anglès esdevé la llengua de treball l’alumnat s’adona del benefici d’aprendre llengües estrangeres.