Bitterfeld ( Alemanya ) des del 4 fins al 8 de novembre.

L’alumnat del centre INS Montmeló participant del programa Erasmus +: Career Opportunities in Europe va viatjar a Bitterfeld (Alemanya)  per assistir als tallers organitzats a l’Institut públic Walter Rathenau Gymnasium.

L’alumnat va realitzar tasques relacionades  amb el món acadèmic i professional i va assistir a algunes classes a l’institut. També va visitar i realitzar seminaris a universitats com la Universitat d’Arquitectura i Disseny de Dessau, la Universitat de Halle i la Universitat Bauhaus de Leipzig i van poder fer una petita immersió en el món professional, visitant una empresa de prestigi com la BMW, dues empreses locals (Wiemann Lehrmittel i MABA Chemiepark) i una empresa d’energies renovables (EEX) a Leipzig.