INICI CLASSES GRAU SUPERIOR

Benvolguts alumn@s,

Dilluns 21 de setembre de 2020 iniciem curs a CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR!

L’acollida dels alumnes per part dels tutors de grup serà directament a l’aula corresponent, segons document/imatge adjunt.

Cal que cadascú miri el seu color, d’itinerari d’entrada al centre, segons document adjunt.

Recordeu que amb la situació actual, les mesures sanitàries han de seguir-se estrictament:

– 1 mascareta quirúrgica +1 mascareta de igual de recanvi

– 1 potet de gel hidroalcohòlic

– 1 llibreta + 1 bolígraf

– Declaració de responsabilitat signada el dia 14 de setembre (menor d’edats i majors d’edat adjunta)

Al centre es respectarà la distància de seguretat i disposarem de gel hidroalcohòlic per les mans.

Us esperem amb moltes ganes.

Documentació per a descarregar:

1. Procediment acces centre fp
  2. Declaració Covid menors