Informació actuacions per Covid

Des del dijous dia 29 hem rebut moltes mostres de preocupació de tot el col·lectiu, alumnes, famílies, professorat i PAS, sobre la possibilitat d’un confinament, o de modificacions substancials respecte a la presencialitat al centre, i us volem tranquil·litzar.

1. El nostre centre ja va optar per un model híbrid a Batxillerat i Cicles Formatius, sempre que fos possible.

1. El nostre Pla d’Organització, on es detallen les condicions per accedir al centre, l’aplicació del model híbrid a batxillerats i Cicles Formatius i PFI, les entrades esglaonades o els horaris per setmanes alternes, ja compleix les instruccions rebudes.

Però tot i així intentarem, tal com ens demanen, reduir encara més, si és possible, la presencialitat al centre

Com comencem i què farem al llarg d’aquesta propera setmana?

• Alumnes i Professorat de ESO: no hi ha variacions, continuen les classes amb les mesures que ja vam adoptar a principi de curs respecte als accessos al centre i a les aules, neteja i desinfecció.

• Alumnes i Professorat de Cicles Formatius, Batxillerats i PFI: Comencem amb l’horari normal, diferenciat en setmanes A i B segons el model híbrid que vam implantar a principi de curs.

Que farem l’Equip Directiu?

Convocarem diverses reunions per tal de recollir les propostes de totes les parts, alumnes, famílies, professorat i PAS,  i adoptarem mesures per reduir encara més la presencialitat al centre, sempre que sigui possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *