Sol·licitud Servei Transport Escolar

Per aquell alumnat que vulgui fer ús del Servei de Transport Escolar Obligatori (ESO) o Servei de Transport Escolar NO Obligatori (Batxillerat)

La gestió del Servei de Transport Escolar la fa el Consell Comarcal. L’Institut no fa cap gestió en aquest apartat.

A partir del proper dia 17 de juny de 2021 i fins els 19 de juliol de 2021 estarà obert el termini per presentar les sol·licituds de Transport Escolar pel curs 2021-2022.

Aquest any la tramitació serà totalment telemàtica. A la pàgina web www.anoia.cat hi ha l’enllaç corresponent per fer-la. Aquesta tramitació l’ha de fer la família directament i per això s’ha creat el manual d’instruccions que us adjuntem. Tant es pot fer des d’un mòbil com des de l’ordinador.

El telèfon del Consell Comarcal per resoldre els dubtes o fer consultes és el 93.805.15.85 extensió 327 i el correu electrònic transport@anoia.cat .

La documentació obligatòria a presentar és:

• DNI/NIE/Passaport de la persona sol·licitant
  • DNI/NIE/Passaport de tots els fills pels quals es sol·licita el transport

La documentació en cas de transport no obligatori (batxillerat):

• DNI/NIE/Passaport del titular del compte corrent
  • Certificat bancari

Aquesta documentació s’haurà d’adjuntar al formulari. Per a cada apartat, només es podrà posar un arxiu. Per tant, hauran de posar tots els DNI/NIE, en un sol document (Word o PDF).

Es tracta d’una única sol·licitud per família, encara que els germans vagin  a diferents centres escolars.