SOL.LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT EN MODALITAT PRESENCIAL A L’INSTITUT

-Només per a aquelles famílies que tinguin dificultats en fer el tràmit telemàtic de preinscripció i matrícula.

-Es pot fer a l’Institut des del dia 1 de juny al 3 de juny, de 9:30h a 13:00h.

Cal demanar cita prèvia a partir del dia 27 de maig trucant al telèfon

644 777 047 de dilluns a divendres , en horari de matí , de 9:30h a 13.00h.

També es pot demanar cita prèvia a qualsevol hora del dia en el següent enllaç :

ACCÉS ONLINE RESERVA CITA PRÈVIA

L’oficina municipal d’escolarització també realitzarà atenció presencial a les famílies els dies 1, 2 i 3 de juny en horari de tarda, de 16 a 19 hores a l’Ajuntament de Capellades, a l’edifici de la biblioteca del Safareig. En aquest cas, per a ser atès caldrà demanar cita prèvia  trucant al telèfon de l’OME 667716955 o bé mitjançant el correu electrònic a l’adreça xausfj@capellades.cat.

Mesures de Seguretat i atenció presencial al centre

Només s’atendran persones amb cita prèvia

NO s’atendran persones amb cita prèvia que vinguin fora de la seva hora.

Caldrà accedir al centre amb mascareta i guants;

Tan sols podrà accedir al centre una persona per preinscripció i haurà de ser el pare, mare o tutor/a legal de l’alumne.

No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Sobre la DOCUMENTACIÓ QUE CALDRÀ PORTAR:

• Bolígraf propi
  • Original i fotocòpia de:

DNI, NIE o Passaport de l’alumne/a

Llibre de família

DNI, NIE o Passaport de tots dos pares o tutor/a legal de l’alumne/a.

El certificat del promig de les notes de 1r a 3r d’ESO que ha facilitat el centre d’origen

Si és el cas, segons el criteri de prioritat que es vulgui al.legar, caldrà portar:

• Targeta o certificat de discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germans.
  • Documentació acreditativa de ser beneficiari de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.
  • Documentació acreditativa de la proximitat del lloc de treball.
  • Carnet vigent de família nombrosa o monoparental.

Consulteu els criteris de prioritat i documentació