Preinscripció BATXIBACC 2021-2022

Del 3 al 7 de maig està obert el termini per fer la preinscripció als estudis de BATXIBACC que oferta el nostre centre.

Aquesta preinscripció està adreçada a l’alumnat extern del centre que estigui interessat en cursar el programa de doble titulació Batxillerat + Baccalauréat (Batxillerat Francès).

. L’alumnat que actualment cursa ESO al nostre centre no ha de fer aquesta preinscripció.

La preinscripció pel BATXIBACC es fa presencialment a la Secretaria en horari de 9:00 a 13:00 .

De l’11 al 17 de maig es fa la preinscripció pels estudis de Batxillerat. Aquesta preinscripció es fa telemàticament. L’alumnat que cursa actualment ESO al nostre centre i hi vol seguir els estudis de batxillerat no cal que faci preinscripció. Tampoc l’ha de fer l’alumnat que prèviament s’hagi inscrit al BATXIBACC.