Mobilitat Mobisudnord Catalogne-Lyon

Aquest curs el centre va tenir una mobilitat Mobisudnord amb Lyon. L’alumna que hi va participar va ser la Natalia Acosta, de 1r de BATXIBACC. Aquí tenim el seu relat de l’experiència:

Aquest intercanvi ha estat una de les experiències més boniques que he viscut mai. Vaig tenir sort amb la meva companya ja que ens vam portar genial des del primer moment i hem fet una amistat molt forta. A més a més vaig conèixer a molta gent allà que no oblidaré. D’altra banda la seva família també es va portar molt bé amb mi i em van fer sentir com a casa durant tota la meva estada.

Aquell mes a Lyon em va servir per conèixer coses noves, com costums que son lleugerament diferents a les de casa però que notava la diferència. Sense anar gaire lluny, el horaris. Vaig anar-me’n d’allà enamorada d’aquella ciutat, tant dels paisatges més coneguts com els racons més amagats que la meva correspondent em va ensenyar. També gràcies a la família vaig poder visitar París i fer una mica de turisme. Va ser increïble.

Una de les coses que fan que m’agradés tant és que, al mateix temps que t’ho passes bé i vius noves experiències, aprens molt! La necessitat de comunicar-te et dóna l’empenta necessària per intentar dir bé les coses i això fa que milloris la teva parla i et sentis més còmoda amb la llengua ja que aprens expressions que fan que et surti molt més natural.

A l’institut vaig adaptar-m’hi fàcilment i els professors van fer el possible per fer-me sentir còmoda. Vaig poder adaptar l’horari com m’anava millor. Va anar molt bé per acostumar-me a escoltar parlar francès i captar el que es diu més ràpidament.

Recomano molt aquesta experiència ja que m’ha portat molts bons records i amistats que mai oblidaré.