Matrícula Batxillerat 2021-2022

El període de matriculació de batxillerat per als alumnes preinscrits amb plaça assignada és del del 12 al 16 de juliol de 2021, ambdós inclosos. Aquesta matrícula la fan tant l’alumnat que començarà 1r de Batxillerat com  2n de Batxillerat, inclosos els repetidors de 2n de Batxillerat.

L’horari del centre és al matí de 9:00 a 13:00.

El període de matriculació per als alumnes de 1r de Batxillerat pendents d’avaluació al setembre és del 7 al 10 de setembre, ambdós inclosos, tant si faran 1r com 2n de Batxillerat

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant el més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Què necessito per fer la matrícula?
  • DNI renovat amb l’adreça correcta, si el domicili al·legat no consta en el document.
Com es fa la matrícula?

Durant el mes de juny ja vam recollir la informació sobre quins itineraris i optatives voldreu cursar. Si no vau presentar aquesta informació cal que ens feu arribar les vostres opcions el mes aviat possible.

Des del centre us hem preparat, a més, un sobre amb la documentació complementària que cal portar emplenada i firmada el dia que veniu a matricular-vos. A l’alumnat que continua al centre ja se us va entregar juntament amb les notes finals. L’alumnat que s’incorpora al centre pot recollir aquesta documentació a la Secretaria del centre.