L’Institut Molí de la Vila contra el canvi climàtic

El passat divendres 27 de setembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO van fer un acte solidari amb la campanya contra el canvi climàtic. L’acte es va realitzar al pati de l’Institut Molí de la Vila a les onze del matí.
Els alumnes havien d’anar amb samarreta verda o blava. Aquests colors signifiquen harmonia, creixement, frescor… Es va llegir un manifest contra el canvi climàtic i es va fer un minut de silenci amb pancartes reivindicatives. Quan van acabar van fer una foto de grup.
Aquesta actuació es va fer per donar suport a la Greta Thunberg, una nena de setze anys sueca, que lluita contra el canvi climàtic.
Amb paraules de la Greta: Molta gent diu que Suècia és un país molt petit i no pot fer grans coses i hem demostrat que això és mentida.

Roger Duran,
Grup de Periodistes de 1r d’ESO