L’ALCALDE DONA LLUM VERDA ALS PROJECTES DE 1R D’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Molí de la Vila estan treballant, des de l’assignatura d’experimentals i tecnologia, un projecte per millorar el medi ambient de l’institut i també de l’entorn del poble. Per aquest motiu s’ha comunicat aquests projectes a l’ajuntament i s’ha demanat quins es podien dur a terme.

El passat dimecres 15 de gener l’alcalde de Capellades, el senyor Salvador Vives, va venir a l’Institut Molí de la Vila a respondre si les propostes que havien fet els alumnes de 1r eren possibles a la nostra localitat.

Entre les propostes que li havien fet els alumnes, l’alcalde va acceptar que es fessin caixes niu per a la zona on està situada la Font Cuitora, juntament amb un tríptic explicant el projecte a la gent de la vila. També van proposar fer unes papereres de reciclatge pel poble, però aquest projecte ja el tenien previst fer anteriorment des de l’ajuntament.
A més a més altres projectes que s’estan estudiant per veure com es poden portar a la pràctica serien anar al Casal d’avis a fer-los companyia, i també netejar la vora del riu.

Emma Palau
Maiol Mendoza