ELS ALUMNES DE 2n D’ESO VAN AL COSMOCAIXA

El passat divendres 24 de gener, els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Molí de la Vila van anar a visitar el museu de la ciència de Barcelona, el Cosmocaixa. Van participar en un taller sobre la transformació de l’energia. També van poder visitar les diferents exposicions del museu i el bosc inundat.

El taller de l’energia consistia en fer diferents experiments on participaven els alumnes. Per exemple un dels nens va muntar en una bicicleta i va començar a pedalejar i la seva energia química es va transformar en energia cinètica, energia lluminosa, energia sonora i energia calorífica. També van observar una maqueta que anava mostrant diferents tipus d’energia.

Per últim van anar tots a veure les sales amb experiments nous que hi havia al museu i també el bosc inundat que va ser sobretot el que més els va agradar.

Cristian Gómez
Alex Walter Nolazco