Eleccions de representants als Consell Escolar

S’han convocat eleccions al Consell Escolar del centre pels diversos sectors de la Comunitat Educativa: professors, alumnes, pares i mares d’alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE).

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col•legiat de participació de la Comunitat Educativa en el govern del centre. En els centres públics, la funció principal del Consell Escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre.

En el Consell Escolar hi ha representants de tots els col•lectius que intervenen a la Comunitat Educativa.Els membres del Consell Escolar són elegits per un període de quatre anys i es renova per meitats cada dos anys.

En el cas del nostre centre, el nombre de representants que renoven en la present convocatòria és:

Professors = 3
Alumnes = 2