Alumnes de 4t d’ESO a la presentació del projecte NANOEDUCA

El dimecres 6 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO C van participar en la jornada de cloenda al 1r festival de nanociencia organitzat conjuntament per la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona.
A la Jornada, realitzada al CCCB (Centre de Cultura Contemporània de Barcelona) hi van participar una dotzena d’instituts d’arreu de Catalunya. Tots aquests instituts, com el Molí de la Vila, han seguit durant el curs el projecte Nanoeduca. És aquest un projecte innovador desenvolupat per primera vegada als centres d’ensenyament, consistent en una introducció al món de la nanociencia i la nanotecnologia. Durant la jornada, cada institut va presentar i defensar un pòster científic que resumia els continguts apresos durant el projecte i les investigacions fetes.
L’experiència va ser molt enriquidora, engrescant molts alumnes a seguir els passos correctes per a arribar a ser un excel•lent científic.