Activitats Extraescolars AMPA 2019-2020

Benvolguts pares i mares,
Ens adrecem a vosaltres amb la proposta d’activitats extraescolars previstes per aquest curs que 2019-20El document d’inscripció així com la informació referent al preu i dia d’inici de les activitats, el podeu trobar al taulell de consergeria a partir del PRIMER DIA DE CLASSE al setembre. El horaris poden tenir modificacions per demanda dels participants.

Si teniu interès per crear una activitat ens ho podeu comunicar i mirarem de posar els mitjans per la seva realització, així com qualsevol dubte o suggeriment, us podeu posar en contacte amb nosaltres enviant un mail a:

– Adreça :ampaiesmoli@gmail.com
– Trucant, o per WhatsApp al telèfon: 680 61 98 56

Us recordem que també ens podeu trobar a partir del dia 17 de setembre, tots els dimarts de 13,30h a 14,30h a l’oficina de l’AMPA.
Salutacions i molt bona entrada de curs.

Podeu consultar aqui la proposta d’activitats extraescolars 19-20