50è Aniversari del INS Molí de la Vila

(curs 1968-1969 a curs 2018-2019)

Pel nostre centre, durant aquests 50 cursos d’existència, hi ha passat molta gent (alumnat, professorat, pares i mares d’alumnes, personal del PAS, …) i entre tots i totes s’ha forjat la seva història de la qual segurament tothom recorda moments inoblidables.
Volem muntar una exposició que sigui el mirall en el qual cadascú pugui rememorar el seu pas pel centre.
Per poder fer-ho demanem la vostra col•laboració aportant el vostre granet de sorra a una exposició que estarà oberta a l’octubre d’enguany a l’espai dels estenedors que hi ha a les golfes de l’edifici del Molí Paperer.
Podeu compartir amb nosaltres comentaris, escrits, anècdotes, fotos, vídeos.., dels moments passats, de les experiències viscudes i les vostres impressions subjectives durant la vostra estada al centre.
Per poder incloure el vostre testimoni ens podeu enviar el que considereu convenient al correu 50anysmoli@iesmolidelavila.cat amb els arxius adjunts corresponents indicant el període de temps que vàreu passar entre nosaltres o indicant si l’edifici on estàveu era l’antic Molí de la Vila a l’edifici del Molí Paperer (entre el 1969 i el 1988) o l’edifici amb barracons adjunts davant l’antiga Himel (entre el 1989 i el 1996) o l’edifici actual (a partir de l’any 1996).
Seria recomanable saber també el vostre nom i cognoms per poder incloure-us en el llistat final de tothom que hi hagi col•laborat.
L’exposició estarà estructurada en tres grans bloc tenint en compte els tres edificis esmentats on es va instal•lar el centre durant la seva història.

Agraïm d’antuvi totes les vostres aportacions!