Visita del Liceu francès del Caire al Molí

El passat 6 d’abril ens van visitar un grup d’alumnes del Liceu francès del Caire amb intenció de conèixer el nostre centre per possibilitar futurs intercanvis. Durant el matí vam fer presentacions de les tradicions i cultures de cada país. Els alumnes del Caire ens van fer la presentació en castellà i els alumnes del Molí van fer la presentació en francès. En aquesta presentació es van representar també balls típics i vam cantar cançons. A continuació, els alumnes del Batxibac els van fer una visita guiada en francès a l’Abric Romaní i després vam compartir el dinar i una estona d’esport amb els alumnes de 4t i batxillerat que fan francès. Finalment, els alumnes es van distribuir en grups i van fer una gimcana d’orientació i proves per tot Capellades.

Ambdós centres vam quedar molt contents d’aquesta coneixença, cosa que ens obre les portes a fer futurs intercanvis.