Vaga general 18 octubre 2019

Les organitzacions sindicals Intersindical CSC (I-CSC) i Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), han comunicat una jornada de vaga general en l’àmbit de Catalunya per al dia 18 d’octubre de 2019, de 00.00 a 24.00 hores.

En el nostre centre,en el moment de publicar aquesta notícia, més del 50% del professorat ha manifestat la seva intenció d’adherir-se a aquesta convocatòria i conseqüentment exercirà el seu dret de vaga. L’alumnat que estigui afectat per aquesta circumstància es quedarà al centre en l’horari habitual però no es pot garantir el compliment del seu horari de classes.

Des del Consell Comarcal s’ha informat que aquest dia NO hi haurà servei de transport escolar

D’acord amb els serveis mínims decretats per Departament d’Educació el centre estarà obert.

El Sindicat d’Estudiants també ha convocat vaga per aquest dia. En el cas de l’alumnat se seguirà la normativa aplicada en convocatòries anteriors: l’alumnat de batxillerat, 3r i 4t d’ESO pot exercir el dret de vaga prèvia notificació a la Direcció i amb l’autorització dels pares. Aquesta autorització cal que la tinguin degudament signada a l’agenda escolar o bé a través de la plataforma iEduca. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret de vaga.