Triatló 2019

Som els organitzadors de la Triatló que enguany celebra la seva 29a edició el proper 12 d’abril de 2019.
La cursa consistirà en 3 proves que seguiran el següent ordre: primer de tot, una cursa a corrent de 2km, després un circuit d’uns 5km en bicicleta i per acabar, s’haurà de creuar, nedant, la bassa de Capellades.
La competició, com cada any, es podrà realitzar individualment o en equips de fins a 3 participants.
Des de fa 7 anys, la fem conjuntament amb l’escola Mare del Diví Pastor; i així la transformem en una matinal esportiva per tot l’alumnat de secundària de Capellades.
També hi podran participar pares, mares, ex-alumnes i els familiars que així ho desitgin.
El termini d’inscripció ja és obert i finalitza el proper divendres 5 d’abril.
Enguany també hi haurà concurs de disfresses tal com hi va haver en passades edicions.
Us convidem a assistir-hi i gaudir-la, sigui com a participants o com a espectadors!

Comissió Organitzadora de la 29a Triatló de l’institut Molí de la Vila.