Un Institut musical: Santa Cecília 2019

Sta Cecilia 2019 from Música Molí de la Vila on Vimeo.

El divendres 22 de novembre els alumnes de l’institut Molí de la vila de Capellades van quedar a l’hora del pati per celebrar Santa Cecília
Per celebrar el dia de Santa Cecília els alumnes de l’institut Molí de la Vila de Capellades van anar al gimnàs a la segona hora del pati i van cantar i tocar “si me voy” de Paula Rojo, una cançó molt famosa per la seva cançó original, “cubs”, que portaven preparant setmanes. Els professors Sergi Beringues i Lidia Vilaseca del departament de música de l’institut eren els que ho preparaven. Els alumnes que feien percussió es col•locaven al mig d’un cercle i els que cantaven al voltant. Tots els alumnes que feien percussió portaven un got de plàstic i feien ritmes amb ells. Tot i que al principi va costar una mica a poc a poc va anar sortint i els alumnes es van anar coordinant i divertint.
Els mestres van posar la música i els alumnes van anar cantant. Alguns van gravar un vídeo que van ensenyar als alumnes a l’hora de música i que podeu veure en aquesta pàgina web. Els de 4t també van fer el seu videoclip amb la cançó cantant i ballant per l’institut. L’objectiu d’aquesta activitat era celebrar Santa Cecília i disfrutar d’una activitat junts.

Alba Jimenez Tomas
Grup de periodistes de 1r ESO