Enguany per realitzar el pagament del material del curs 24-25 de l’INS Molí de la Vila per un import de 75€, es realitzarà mitjançant la plataforma tokapp.
En aquesta plataforma, les famílies poden decidir per quin mitjà realitzen l’abonament: targeta, targeta virtual, bizum o la pròpia app (tokapp)
Per poder fer el pagament, durant aquesta setmana, rebreu un missatge en el correu que heu facilitat a l’Institut, en el qual se sol·licita el pagament. Cada família pot decidir com fer-ho, però cal tenir en compte que hi ha una data límit per realitzar-lo.
NO CAL INSTAL·LAR CAP APLICACIÓ SI NO VOLEU.
NO INSTAL·LEU L’APLICACIÓ SI JA HEU REBUT EL CORREU DE PAGAMENT, ho podreu fer un cop ja fet aquest pagament, per la propera gestió.
En el cas que, ja tingueu instal·lada l’aplicació, cal que el correu coincideixi amb el que heu facilitat a l’Institut al fer la matrícula.
Us adjuntem les guies de com fer el pagament (sense l’aplicació i amb l’aplicació):

