ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El dia vuit de novembre de 2016 es van convocar eleccions al Consell Escolar del centre dels diversos sectors de la Comunitat Educativa: professors, alumnes, pares i mares i personal d’administració i serveis (PAS).

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la Comunitat Educativa en el govern del centre. En el cas del nostre centre, el nombre de representants que renoven en la present convocatòria són 3 professors, 2 alumnes, 1 pare o mare  i 1 una persona del PAS.

Finalment, el dia 4 de desembre de 2016, van acabar les votacions i es va saber el nom dels nous representants durant els propers quatre anys. Són els següents:

Alumnes: Johana Fernández (batxillerat) i Estel Centelles (3r d’ESO)

Pares: Carme Valderrama (mare de Jan Pàmies).

Professors: Monica Serrano, Magda Navarro i Monica Lizarte

PAS:Raquel Lumbreras