Aclariment en relació a la vaga d’estudiants del dia 24 de març

Els representants dels estudiants han comunicat al centre la convocatòria de vaga d’estudiants pel dia 24 de març.

Respecte a aquesta convocatòria de vaga us comuniquem que:

1.- Aquesta convocatòria de vaga està adreçada als estudiants. El centre estarà obert i el professorat no farà vaga. Per tant se seguirà amb l’horari habitual de classes.

2.- L’alumnat de batxillerat pot exercir el dret de vaga (no cal que justifiquin la falta d’assistència)

3.- L’alumnat de tercer i quart d’ESO poden exercir el dret de vaga però cal que el següent dia de classe les families justifiquin la falta d’assistència a l’agenda.

4.- L’alunmnat de primer i segon d’ESO no poden exercir el dret de vaga.