Sortida de 2n d’ESO al Castell de Claramunt

El dijous 7 d’octubre tots els alumnes de segon d’ESO van fer una excursió caminant fins al Castell de Claramunt

El passat dijous 7 d’octubre els alumnes de les tres classes de segon de l’Institut Molí de la Vila van fer una caminada, que va durar tot el dia, fins al Castell de Claramunt. Aquell dia es va informar els alumnes que no calia que portessin el material que normalment es fa servir a casa però que era molt important que portessin aigua, esmorzar i calçat còmode. Van fer horari normal (de les vuit a dos quarts de tres) i van passar per la Torre i la Pobla entre d’altres llocs. Van fer una parada en una esplanada que van trobar on es van separar en dos grups. Els integrants del primer grup van anar primer al castell i van fer una visita guiada on van aprendre la història del castell i per a què es feien servir antigament les seves diferents zones. També van esmorzar allà i van veure el paisatge des de la torre més alta on es pot accedir. Mentrestant, l’altre meitat de segon va esmorzar i es va quedar jugant al cementiri amb alguns jocs que havia preparat la professora d’educació física a la plaça. Al cap d’una estona els dos grups van acabar les seves activitats i es van intercanviar els papers.

Raquel Fuertes 2 ESO C