Els alumnes de 1r d’ ESO munten “FIRAJOCS”

El passat 26 de març, es va fer la Firajocs a la Font Cuitora. Els nens i nenes de 1r d’ESO de l’Institut Molí de la Vila van dissenyar jocs de carrer inventats elaborats amb materials reciclats. Els alumnes van treballar en grup per tal de potenciar el treball cooperatiu i la creativitat. Tot el muntatge del joc s’ha fet a classe a l’hora de tutoria. La fira de jocs de carrer es va fer al parc de la Font cuitora.
Va haver-hi moltes variacions de jocs. A 1r C van fer una oca de “veritat o repte”, un joc de dards i de dianes, i un altre de boles i punteria per competir amb el teu company. A 1r A van tenir molt bones idees com un tres en ratlla, unes bitlles amb ampolles i fins i tot un joc d’encistellar amb unes caixes. I a 1rB van fer un joc de moure un coet fins a un forat, tot fent un circuit molt peculiar en el que havies d’apagar unes espelmes amb xeringuilles, després passar pel camí sense tocar les cintes i per últim, passar per una corda fent equilibri.
Els alumnes van passar tot el matí jugant amb els diferents jocs que havien fabricat ells mateixos amb materials reciclats i s’ho van passar molt bé.

Ferran Gil, periodista de 1r d’ESO