1r d’ ESO A LES COVES DE COLLBATÓ

El passat 26 de març, els alumnes de 1r d’ ESO de l’institut Molí de la Vila van anar  d’excursió a les coves del Salnitre de Collbató i van fer una gimcana pels voltants de Montserrat.

Els alumnes van fer una caminada, anaven amb grups i  i van treballar tres coses: l’orientació , el treball en grup, i havien d’anar responent preguntes relacionades amb la natura que anaven trobant pel camí. També van haver de portar càmera de fotos per tal de fotografiar plantes, animals i roques.

Després de fer la gimcana van realitzar una visita guiada a les coves del Salnitre. Els alumnes es van quedar meravellats amb la bellesa de la cova i les espeleoformes com les estalactites, i les estalagmites, les columnes i les banderes que es formen al llarg de milions i milions d’anys per l’aigua i altres minerals com la calcita.

Biel Font, Ferran Martin, Pol Pinar i Ayoub Chaaro, 1r ESO