VISITA A L’IMIM (Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques)

El passat 24 de novembre l’alumnat de BIOLOGIA de 2n de batxillerat va fer una visita-taller a l’IMIM (Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques) a Barcelona.
La visita va començar amb un vídeo explicatiu de qui son, que fan i com s’organitzen per tal de situar-nos. A continuació van visitar les dependències del Servei d’Anàlisi de Microarrays (SAM) de l’IMIM, on els investigadors els van explicar per a què s’utilitza aquest servei, com funciona i els alumnes van fer una petita pràctica. Finalment van fer una passejada per les instal·lacions, ja que estaven en un dels edificis més emblemàtics de Barcelona, el del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB).
L’activitat està emmarcada dins de les activitats que EscoLab ofereix de manera gratuïta a l’alumnat de l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius.
EscoLab és una iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona coordinada pels programes Barcelona Ciència, de l’Institut de Cultura de Barcelona, i Cultura Científica, de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, amb la participació dels centres de recerca que ofereixen les diverses activitats.