Intercanvi Berlin 2018

DILLUNS 31/04/18

Després de 2 hores i mitja a l’avió, ens va rebre un vent gèlid a la capital alemana.

Vam instal•lar-nos a la casa del nostre partner i, més tard, vam anar a una bolera mentre sopàvem pizza tots plegats.

DIMARTS 01/05/18

El segon dia, festiu a Berlín, de bon matí la majoria de nosaltres vam anar a un parc i després a una fira per pujar en algunes atraccions.

Per la tarda, vam anar a Templehof, l’antic aeroport de Berlin, i vam passar l’estona xerrant i jugant.

DIMECRES 02/05/18

Ens vam llevar d’hora per anar a l’institut. Un cop vam ser allà, ens el van ensenyar i després vam anar al centre de Berlin.

Vam visitar el Museu d’Història d’Alemanya, la Porta de Brandenburg i el Reichstag, on vam poder fer moltes fotos de tot Berlin.

Durant la tarda, alguns van disfrutar d’una tarda de compres i altres es van relaxar en un parc.

DIJOUS 03/05/18
Pel matí, ens vam desplaçar a Oranienburg per visitar el camp de concentració Sachsenhausen, que va ser molt interessant i impactant.
Quan vam tornar a la ciutat de Berlin, vam passar la tarda xerrant i jugant a vòlei al costat del riu Spree, a la zona de Friedrichslain.
DIVENDRES 04/05/18
A les 8 del matí, vam assistir a la primera classe dels nostres partners. En acabat, vam visitar part del mur de Berlin i també vàrem fer un passeig amb vaixell pel riu Spree.
Després de retrobar-nos amb els nostres partners, per la tarda, vam disfrutar de la festa de comiat que ells ens havien preparat a l’institut. Tot seguit, ens vam desplaçar a un parc on vam passar el vespre acompanyats de música i bona companyia.
Els alumnes de l’intercanvi ens ho hem passat molt bé aquest cap de setmana.
Dissabte pel matí vam anar a visitar alguna monuments de la ciutat que encara no havíem vist: el Memorial a l’Holocaust, la torre de la Victòria…
Al vespre, vam anar a un parc i vam passar una bona estona allà.
Diumenge pel matí cadascú el va passar amb el seu partner i per la tarda ens vam reunir a casa d’un dels alemanys a fer una barbacoa com acomiadament.
Dilluns, que era l’últim dia, vam fer dues hores de Classe amb ells i després vam visitar l’església Kaiser-wilhelm-gedächtniskirche i Ku’damm.
Finalment, vam agafar l’avió per tornar cap a casa.