Separa bé els resisdus.

Hola, som l’alumnat del projecte “Consum responsable” d’aquest any. L’alumnat de l’any passat va proposar fer una campanya per separar correctament els residus a l’institut. Aquest any apliquem la mesura proposada, amb l’objectiu de llençar la brossa a cada contenidor corresponent.
Us informem que posarem cubells de reciclatge amb un cartell a cadascun informant d’on cal llençar cada cosa. Hi haurà els contenidors següents:
● A la cantina podreu trobar aquests contenidors: Envasos, paper i orgànic.
● Al pati de dalt podreu trobar aquests contenidors: Envasos, orgànic i rebuig.
● Al pati de baix podreu trobar aquests contenidors: Envasos, orgànica i rebuig.
● A les classes podreu trobar aquests contenidors: paper i de rebuig.
Tot això ho farem perquè no es classifiquen bé les deixalles, el paper amb el plàstic, les llaunes amb el típex, etc. Per tot l’institut hi hauran cartells informatius per separar correctament els residus. Tot això ho farem perquè els alumnes de l’any passat del projecte de Consum responsable van dissenyar-ho.

Per tu, per nosaltres i per tots els que vindran. Tots junts!