Protocol d’acollida de l’alumnat.

Quan arriba un alumne a l’Institut Mig-Món se li dóna tota la informació i eines digitals necessàries per exercir les seves tasques:

Identitat digital:

• Correu electrònic “usuari@iesmigmon.org” contrasenya “XXXXXX”. L’usuari està format per inicial,cognom i any de naixement sempre i quan no es repeteixo.
  • S’activa l’usuari a iEduca perquè la família pugui accedir a la plataforma i fer el seu seguiment dins del seu grup i les optatives que hagi escollit.  Aquesta vinculació entre el correu i el programa de gestió ja està vinculada i es genera automàticament.
  • L’alumna es dona d’alta de les diferents classes de l’EVA Classroom a les que participarà.
  • L’alumnat també es donat d’alta als diferents llibres digitals amb l’usuari del centre i la corresponent contrasenya.

Portàtil de centre:

L’alumnat rep un portàtil del departament assignat al seu IDALU mitjançant l’aplicatiu Indic. L’entrega d’aquest equip està subjecte als requisits i condicions que figuren a la normativa de centre.

Connectivitat

Es faciliten les claus per connectar el dispositiu a la xarxa gencat_ENS_EDU.