Canals de Comunicació

El centre fa servir 5 canals de comunicació amb la comunitat educativa (Famílies, alumnes , professorat i PAS). Aquests són la pàgina web Nodes, el Classroom, la plataforma Ieduca, el correu electrònic i Instagram.

La pàgina web del centre www.iesmigmon.cat és de lliure accés a tota la comunitat. S’hi pot trobar informació actualitzada d’interès general com ara; dades del centre, calendari escolar i horaris, llistes de material, activitats, càrrecs, documents organitzatius, secretaria, enllaços varis, etc. També s’hi publiquen articles sobre sortides, tallers i xerrades amb l’ajuda de l’optativa de 3r d’ESO. És un dels canals que s’utilitzaria  per publicar comunicats en cas d’emergència.
És el canal utilitzat entre professorat i alumnat, i viceversa. Mitjançant el classroom es poden enviar i rebre tasques, notes, comentaris, correccions  i altres tipus de retroaccions.
La plataforma ieduca és utilitzada per recollir l’assistència, les incidències, registre d’entrevistes , notes, avisos de guàrdies i absències, autoritzacions i pagaments. La fan sevir les famílies i el professorat, i té una versió en format aplicació per a ser instal·lada en dispositius mòbils anomenada tokapp.
El correu electrònic és d’obligada consulta per part del professorat, ja que mitjançant correu s’envien diverses informacions, comunicats, avisos i convocatòries pel bon funcionament del centre. És el canal més utilitzat per comunicar-se quan es vol informar a un segment o nivell concret de famílies, alumnat o professorat. És un canal bidireccional bastant utilitzat entre tutors i famílies, i alumnes/professors.
Instagram permet penjar fotografies i informacions a l’instant, és per això que s’hi publiquen fotografies de sortides, xerrades i tallers, i algunes informacions o avisos vinculats.