Proves Cangur 21

El passat 18 de març van tenir lloc les Proves Cangur a l’institut. Aquest any, la participació només va ser d’uns 20 alumnes de 2n cicle de la ESO i Batxillerat.

L’equip organització de les proves va tenir greus problemes per corregir les graelles de respostes i tot just fa 2 setmanes que van sortir els resultats definitius.

I ha resultat que dos alumnes del nostre institut estan al 5% dels millors classificats de tota Catalunya!!!  Moltes felicitats a la Núria Sastre de 3rB i a l’Eloi Jiménez de 1r BAT A per la seva magnífica actuació. Com a merescut premi, rebran un diploma i un xec regal de material escolar.

I a la resta de “cangurs”, moltes gràcies per utilitzar les vostres neurones i celebrar amb nosaltres aquesta festa de les matemàtiques.

Des del Departament de Matemàtiques esperem que el curs vinent la pandèmia es controli i puguem recuperar les altres competicions matemàtiques on el MIG-MÓN participava: la Copa Cangur i els Problemes a l’esprint. Seguim comptant amb vosaltres!!!