Proves EOI i DELF

33 alumnes de l’institut, entre 15 i 18 anys, s’han presentat a les proves de B1 i B2 d’anglès a l’Escola Oficial d’Idiomes gràcies a un Pla de Certificació de Llengües al qual ens vam adherir el curs 2018-19.

Les proves solen ser al juny però, degut a la pandèmia, es van posposar al mes d’octubre. Divendres passat, dia 23, van baixar a Manresa a fer totes les proves escrites que van durar entre 3 hores i 3 hores i mitja segons el nivell i per la prova oral van venir examinadors de la EOI (Escola Oficial d’Idiomes) a l’institut aquest dimecres dia 28. En les fotos es poden veure alguns dels alumnes esperant per entrar a l’examen.

Per altra banda, també aquest mes d’octubre, es van realitzar les proves de l’examen DELF A2 i B1 de francès, també ajornades des del passat mes d’abril. Vuit alumnes del nostre institut (5 alumnes del nivell A2 i 3 alumnes de B1) es van examinar de les proves escrites els passats dies 21 i 22 d’octubre a l’Institut Pius Font i Quer de Manresa. Pel que fa a les proves orals, es realitzaran al nostre institut el dijous dia 5 de novembre. Els desitgem a tots ells molta sort!