Els alumnes de 4t d’ESO han tancat un cicle important: el de l’educació secundària obligatòria. Un recorregut ple de reptes, aprenentatges i moments que quedaran gravats per sempre en la memòria de tots.
A partir d’ara, els camins es bifurquen: alguns continuaran el seu recorregut aquí mateix, mentre que d’altres emprenen noves aventures fora del centre. Sigui com sigui, tots se’n van amb una motxilla plena d’eines, experiències i amistats. Els desitgem el millor en tot el que vindrà. Les fotos de la graduació ja estan disponibles a continuació.


