Els dies 13 i 14 d’abril, els alumnes de 3r d’ESO del nostre institut van gaudir de la sortida a la casa de colònies “El Collell”. Durant l’estada van fer diferents activitats d’aventura com Bubble Futbol, Tirolines, Quads i Arc hery Tag. També van aprofitar el temps lliure per jugar a esports com el bàsquet i el futbol. Veure fotos.


