Tallers de creativitat artística al Gran Teatre del Liceu i sessions amb l’artista resident.

L’alumnat de 2n de l’ESO va assistir al Gran Teatre del Liceu a unes sessions pràctiques de moviment corporal, les quals formen part de la formació que està rebent al llarg del curs respecte al projecte de creació artística. Com es pot observar als vídeos i fotografies de l’enllaç, l’alumnat participant del nostre centre va barrejar-se amb el d’altres centres participants en diferents tallers creatius impartits per artistes, les quals participaran en la representació de l’espectacle «La torre dels somnis» al mes de maig al Teatre del Liceu,
un espectacle en què es barregen disciplines com el circ, la dansa, el moviment i lapoesia, amb música del compositor operístic Giacomo Puccini.
Vam tenir l’oportunitat de treballar conjuntament amb alguns dels artistes de diferentsdisciplines de moviments escènics, els quals ens podran inspirar en el procés de creació del nostre espectacle que representarem com a cloenda de projecte, a fi de curs i estem treballant setmanalment a l’aula.
El treball del reconeixement físic del nostre cos, treballant el contacte amb els altres companys i companyes, ajuda a treballar la desinhibició a través de la creació artística des del moviment corporal i la música i la normalització del fet artístic en les etapes d’educació secundària.
Paral·lelament, la Buia Reixach ens va fer la primera visita al centre amb qui vam poder treballar una iniciació a la tècnica vocal. La directora coral ens va mostrar com hem de seure per a tenir una correcta posició corporal, que ens ajudi a cantar amb relaxació i poder preparar el repertori vocal de les peces escèniques que estem preparant per a la representació de fi de curs.
Seguirem treballant en la nostra obra artística.