Projecte UNIRAID

El nostre exalumne Christopher Martin, estudiant del Batxillerat Tecnològic de l’INS Mediterrània, graduat en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i actualment estudiant del Màster d’Enginyeria Industrial a la UPC, participa en el projecte solidari UNIRAID.
El projecte UNIRAID és el Dakar solidari per a joves estudiants emprenedors que consisteix en una travessa de 9 dies pel desert del Marroc en cotxes de més de 20 anys d’antiguitat amb l’objectiu de repartir més de 40 kg de material solidari als poblats i escoles al llarg del recorregut.
Actualment, l’equip UNIRAID Jawa Team, del qual és membre l’exalumne Christopher Martin, es troba en fase de captació de patrocinadors i subvenció per tal de participar en l’esdeveniment a principis d’octubre del 2021.

La forma en què es pot ajudar és votant a través del següent enllaç (menys d’un minut) amb només un nom i una adreça de correu electrònic.

Si s’aconsegueix quedar entre els 10 primers projectes votats rebran una beca de pel valor de 6000€ destinats al projecte!
Demanem a la comunitat educativa del centre que doni suport a aquesta iniciativa solidària i en faci difusió per tal d’aconseguir la subvenció per poder participar en el projecte.
Per més informació podeu consultar la seva pàgina d’Instagram @jawa.raiders, entrar al document UNIRAID: Dossier Sponsorship i/o enviar un correu electrònic a jawa.raiders@gmail.com.
Gràcies pel vostre suport.