Exposició

El passat 16 de març va tenir lloc la inauguració de l’exposició de pintura gamificada “Maneres de viure, maneres de pintar”, protagonitzada per l’alumnat de 2n de batxillerat del nostre centre. Hi van assistir familiars i alumnes, les autoritats municipals, amb l’I·lm. Sr. Jaume Oliveras, alcalde del Masnou al capdavant, el director Xavier Grau i el professor i coordinador de l’exposició Joan Anton Jiménez que va fer una breu explicació del treball efectuat per la mostra. Donem les gràcies a tots els que han col·laborat en aquest èxit i us animem a venir i a gaudir participant d’una activitat d’autoavaluació per posar a prova els vostres coneixements pictòrics. L’exposició restarà oberta fins al 16 d’abril.