Exposició “La nova perspectiva de la vida”

“Martina Nágera Cazorla, fotògrafa i alumna de 1r de Batxillerat Artístic del nostre centre, ens convida a compartir la seva primera exposició i ens la presenta així:

“A vegades pot semblar que actualment la vida no és gaire maca.

Cada vegada que engeguem el televisor i posem les notícies, les úniques coses que ens ensenyen són totes les desgràcies que passen arreu del món.
Hi ha molta gent, com jo per exemple, que s’aixeca cada dia i li costa veure les coses bones que ens ofereix la vida.
Però si mirem aquesta vida que tenim davant nostre i tot el que és capaç d’oferir-nos amb uns altres ulls i una altra perspectiva, no està tan malament, oi?
He volgut fer servir aquesta oportunitat que he tingut d’ensenyar les meves fotografies perquè pugueu veure les coses tan maques que ens dona la vida. La natura, les amistats, la família… fins i tot gent desconeguda, però que ens aporten coses bones”.
Si voleu gaudir de tot el que la Martina expressa amb les seves fotografies, veniu a la biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar, del 13 de desembre fins al 5 de gener.

Us hi esperem!