ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2021-22

Enguany, es reprèn el procediment d’elecció del membres del Consell Escolar 2021-22.

La participació dels representants del consell escolar dels 3 sectors educatius en la presa de decisions d’un organisme com el Consell Escolar és vital. És en aquest consell on es valoren i es decideixen les normes d’organització i funcionament de centre,  buscant el màxim consens possible en els 3 sectors de la comunitat educativa: famílies, alumnat i professorat.

Actualment cal renovar 3 vacants del sector alumnat i 1 vacant del sector famílies.

CANDIDATURES DEL SECTOR FAMÍLIES I ALUMNAT

SECTOR FAMÍLIES (3 vacants) SECTOR ALUMNAT (1 vacant)
NOM CURS NOM CURS
Marta Rubio 4t ESO Mara Moreno 3 ESO C
Noemí Beneitez 1r ESO Lluís Saura 1r BATX A
Gemma Fradera 2n ESO Max Jaen 3 ESO A
Maria Carme Romero 2n ESO Naiara Bonilla 4t ESO C
Sandra Marin 2n ESO Pau Guerrero 1r BATX A
Susana Pérez 1r ESO

L’elecció dels membres del Consell Escolar del sector famílies es durà a terme de forma presencial el dimecres 24 de novembre de 18h a 19.30h a l’Institut. No s’acceptaran vots per vies telemàtiques ni vots delegats.

L’elecció dels membres del Consell Escolar del sector alumnat es durà a terme el dimecres 24 de novembre en horari lectiu. Un alumne/a vocal, el director i el secretari passaran per cada classe per dur a terme la votació dels representants. Al acabar la jornada, 4 membres vocals del sector alumnat  procediran al recompte de vots. No s’acceptaran vots per vies telemàtiques ni vots delegats.

Us compartim l’enllaç al document explicatiu adreçat a famílies sobre les eleccions al Consell Escolar 2021-22.

Adreceu-vos al centre en cas de tenir qualsevol dubte al correu secretaria@iesmediterrania.cat

Gràcies per tot el suport mostrat. Esperem la vostra participació.