Dóna la nota, a 1r i 2n de l’ESO

L’alumnat de l’INS Mediterrània d’El Masnou va participar enguany conjuntament amb altres alumnes de diferents centres educatius d’arreu el país, cantant la cançó «Mirall de pau», del compositor David Melgar i del lletrista Gibert d’Artze. És tracta del projecte «Dóna la nota» en el qual vam participar, cantant simultàniament, diferents centres d’arreu el país. La nostra intenció és explicar al món, que estimem la música, que és indispensable pel nostre dia a dia, que ens acompanya en molts moments importants del la vida i volem que continuï sent indispensable en l’educació dels nostres infants. Agraeixo i felicito l’alumnat participant pel treball realitzat en la preparació de la cançó per part de 1r de l’ESO, i per la performance realitzada al pati de l’institut per part de 2 n de l’ESO, formant les paraules:

DONA LA NOTA, EL MASNOU.
Feliç dia de la música.