‘Biblio(r)evolució’ i activitats de formació

Fa un mes ens van comunicar que la biblioteca del nostre centre havia estat seleccionat per participar al projecte ‘Biblio(r)evolució’ de la Fundació Jaume Bofill, per tal de repensar nous usos per a les biblioteques escolars.

En el nostre cas, la proposta presentada, consisteix en diferents formacions en l’àmbit de la gestió i la cerca de la informació. Les activitats realitzades han sigut diferents segons els cursos i la idea és anar-les fent curs rere curs, d’aquesta manera a mesura que els alumnes vagin avançant en els seus estudis, realitzaran una activitat formativa diferents.

Per exemple, a 2n d’ESO s’han treballat les notícies falses, a 3r d’ESO com cercar informació correctament a Google, a 4t d’ESO font on poder localitzar informació (bases de dades, biblioteques, webs…) i a 1r de Batxillerat, treballem els aspectes més importants per fer un bon Treball de Recerca.

Ja podeu consultar al blog de la biblioteca totes les presentacions utilitzades a cada activitat.
Us seguirem informant de la nostra evolució al projecte ‘Biblio(r)evolució’!